Športni programi za vsakogar


Bodi vitalen je program za spodbujanje aktivnega in zdravega življenjskega sloga, kjer se prepletajo predavanja (zdrava prehrana, gibanje, načrtovanje vadbenega programa), interaktivne delavnice in vodena športna vadba različnih športnih panog, seznanitev z različnimi tehnikami sproščanja in samomasaže.

Programe za spodbujanje zdravega življenjskega sloga izvajajo izkušeni pedagogi in licencirani inštruktorji.

Človek  moderne civilizacije se je oprijel sedečega načina življenja in gibanje zmanjšal na minimum. Telo pa ima potrebo po gibanju in počitku. Ko zaradi hitrega tempa življenja pozabimo na gibanje, se pojavljajo bolezni, ki spremljajo predvsem razvito družbo. Pasivni način življenja s premalo gibanja, neustrezno prehranjevanje, izpostavljenost enostranskim obremenitvam in  stresu ter pomanjkanje počitka privede do številnih zdravstvenih težav in zapletov: v EU so, po podatkih Eurostata, bolezni povezane s stresom na prvem mestu in vztrajno naraščajo. Stresno delo je kar pri 16 % moških in 22 % žensk razlog za bolezni srca in ožilja. Močno tudi narašča delež bolniškega staleža, ki je povezan s psihičnimi motnjami. Stroški, povezani s stresom, znašajo okoli 20 milijard € na leto in se nenehno povečujejo. Sposobnost spoprijemanja s stresom je merilo naše vitalnosti, saj lahko neobvladan stres postane nevaren dejavnik tveganja, ki močno ogroža naše zdravje.

Fizična aktivnost je dokazano uspešno sredstvo za učinkovito premagovanje različnih vrst odvisnosti,  stresnih situacij, tesnobnih, razpoloženjskih in depresivnih stanj ter zdravstvenih težav. Dokler nam telo služi, se gibljimo in sezimo po svobodi. Z aktivnim življenjskim slogom premagajmo ovire in si obogatimo življenje.

Redna telesna aktivnost ima velik pomen pri nevtralizaciji odvečne stresne energije. Vadba v skupini spodbuja k delu, naporu ter sprostitvi in le pravilna kombinacija naštetih dejavnikov zagotavlja uspeh.

Nordijska hoja je ena od najbolj učinkovitih, varnih in celovitih  telesnih aktivnosti, ki se lahko izvaja skozi vse leto in je primerna za vse generacije.  Pri nordijski hoji uporabljamo palice, ki pripomorejo, da je gibanje intenzivnejše. Do 30 % svoje teže prenesemo na palice in tako vplivamo na močnejšo aktivacijo ramenskih in hrbtnih mišic ter mišic medeničnega obroča. V gibanje je tako vključeno do 90 % vseh mišic. Pri nordijski hoji se učinkovito porabljajo maščobe, kar vpliva na regulacijo telesne teže in preoblikovanje telesa.  Pravilna uporaba palic pri hoji omogoča razbremenitev hrbtenice in sklepov nog, kar vodi k bolj pokončni drži in popravlja se vzorec hoje. Z nordijsko hojo se povečanje vzdržljivost, moč, gibljivost, ravnotežje in koordinacija. Pozitivno vpliva na splošno zdravstveno stanje, znižuje krvni tlak, stabilizira variabilnost srčnega utripa, izboljša se pretočnost krvi, krepi se imunski, dihalni in srčno-žilni sistem. Med nordijsko hojo se izločajo hormoni sreče-endorfini, ki razkrajajo stresno energijo, preprečujejo utrujenost in depresijo, prinašajo pa nam splošno dobro počutje. Vsak korak z nordijsko hojo šteje.

Hoja in tek je človekova prapotreba, saj nismo ustvarjeni zato, da bi mirovali. V otrocih lahko vidimo veselje in visoko motiviranost do gibanja, svobode in igre. Mali otroci, ki se veliko gibljejo, imajo tudi lahkotno in sproščeno tehniko teka.

Moderni način življenja pa otroke čedalje bolj vklepa v okove posedanja pred televizorjem in računalnikom. S tem so oropani brezskrbnega in zdravega preživljanja otroštva. Veliko jih s tem načinom življenja nadaljuje v odraslost,  pojavi se razpetost med službo in delom doma, časa zase pa zmanjkuje. Telo pa vedno glasneje vpije in kriči, naj se zbudimo in naredimo nekaj zase. Če preslišimo te klice, ki se pojavljajo sprva preko manjših slabosti in blažjih zdravstvenih težav, se lahko razvijejo hujša obolenja ter različne oblike bolezni sodobnega časa (debelost, povišan krvni pritisk, motnje srčnega ritma, infarkt, možganska kap, osteoporoza, sladkorna bolezen, obraba sklepov, degenerativne spremembe v hrbtenici, rak, depresija, …), ki so posledica premalo gibanja in nezdravega načina življenja.

Sproščen tek je najboljša preventiva, prinaša dobro počutje in ima celovit vpliv na človeka. Pri teku se sproščajo hormoni sreče – endorfini, razkraja se stres in dosega se vitalnost. S tekom se prečiščuje telo, izostruje se duh in čutila.

Najtežje pri teku je začeti, si obuti copate. Ko pa se napravi prvi korak, je vsak naslednji korak lažji. Najpomembnejša je odločitev in vztrajanje v odločitvi za tek. Tek nas spreminja, prinaša zdravje in veselje v življenje. Vsak tekaški korak šteje.

Ta program je namenjen vsem, ki bi radi ostali čili in zdravi ter si tako izboljšali kakovost življenja. Vljudno vabljeni na program Bodi vitalen, kjer se bomo v veseli druščini dobro počutili.

 

Vitalni v tretjem življenjskem obdobju je program, namenjen vsem v tretjem življenjskem obdobju, ki bi radi ostali čili in zdravi tudi v starosti ter si tako izboljšali kakovost življenja.

V programu se prepletajo interaktivna predavanja o oblikovanju zdravega življenjskega sloga, prehrani, pogovorne delavnice ter vodena vadba različnih športnih in sprostitvenih dejavnosti. Vadba v skupini spodbuja k delu, naporu ter sprostitvi in le pravilna kombinacija naštetih dejavnikov zagotavlja uspeh.

Vadbo bo vodil in nadziral izkušen strokovnjak, glede na vaše zmožnosti in želje.

Raziskave kažejo, da lahko z zmerno in redno vadbo upočasnimo proces staranja in si izboljšamo splošno telesno počutje ter pripomoremo k dobremu zdravju. Strokovnjaki priporočajo proces zmerne vadbe, kjer se postavlja v ospredje celostno prepletanje telesa in duha. Program za upočasnitev staranja naj vsebuje nizkokalorično prehrano, zmerno telesno aktivnost, sprostitev in meditacijo.

Nordijska hoja je ena najbolj varnih, učinkovitih in celovitih vrst telesnih dejavnosti, ki je izvedljiva preko celega leta in dostopna veliki večini ljudi, v vseh življenjskih obdobjih.

 

Vključitev v program in druge informacije

Pokličite na številko 041/924-078 in pustite sporočilo v telefonskem predalu ali nam pišite na elektronski naslov pvita@siol.com
Takoj, ko bo mogoče, vas bomo poklicali ali vam odpisali.

 

Vljudno vabljeni!

 

 




Notice: Undefined index: peadigCookie in /home/psihoter/public_html/wp-content/plugins/eu-cookie-law/class-frontend.php on line 16

Spletna stran uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo in spremljanja statistike. Z nadaljno uporabo spletne strani ali klikom na Več o piškotkih...

Piškotki (cookies). Da bi vam olajšali uporabo naše spletne strani in jo naredili bolj prijetno, uporabljamo »piškotke«. Piškotki so majhne podatkovne enote, ki nam omogočajo primerjavo novih in predhodnih obiskovalcev, razumevanje, kako uporabljajo našo stran, in ki nam posredujejo podatke, s katerimi lahko naredimo prihodnji obisk spletne strani bolj prijeten in učinkovit. Piškotki ne beležijo nobenih osebnih podatkov o uporabniku in ne shranjujejo informacij, ki bi vas lahko identificirale. Če ne želite uporabljati piškotkov, nastavite svoj računalnik tako, da izbriše vse piškotke spletnih strani in/ali vas opozori, preden se piškotek shrani na disk. Če ne želite spremeniti uporabe piškotkov, preprosto nadaljujte na spletno stran. Kaj so piškotki? Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Zakaj so piškotki potrebni? Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj ućinkovito in prijetno. Zakaj spletne strani uporabljajo piškotke? Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh. Za več informacij o piškotkih in njihovem vplivu na vas in vaše brskanje po spletu obiščite spletno stran www.aboutcookies.org. VRSTE PIŠKOTKOV, KI JIH UPORABLJAMO Obvezni piškotki Ti piškotki so nujni za premikanje po spletni strani in uporabo njenih možnosti, kot je dostop do varnih območij spletne strani. Brez teh piškotkov ni možno zagotoviti storitev, ki ste jih zahtevali, na primer obrazec za nagradno igro ipd. Izvedbeni piškotki Ti piškotki zbirajo informacije o načinu uporabe spletne strani, na primer katere strani uporabniki najpogosteje obiščejo, in ali se na spletnih straneh pojavijo sporočila o napaki. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi lahko identificirale uporabnika. Vse zbrane informacije so združene in zato anonimne. Ti piškotki se uporabljajo samo za izboljšanje delovanja spletne strani. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da na vašo napravo namestimo to vrsto piškotkov. Funkcionalni piškotki Ti piškotki omogočajo, da si spletna stran zapomni vaše izbrane možnosti (na primer vaše uporabniško ime, jezik ali regijo, kjer se nahajate) in vam ponudi izboljšane, bolj osebne možnosti. Ti piškotki si lahko zapomnijo tudi spremembe velikosti črk in pisave ter drugih delov spletne strani, ki jih lahko prilagodite. Uporabni so tudi za zagotavljanje storitev, ki ste jih zahtevali, kot je ogled videoposnetka ali komentiranje na blogu. Informacije, ki jih zbirajo ti piškotki, so lahko anonimne in ne sledijo vašemu brskanju po drugih spletnih straneh. Z uporabo naše spletne strani se strinjate, da na vašo napravo namestimo to vrsto piškotkov. Kako upravljati piškotke na osebnem računalniku Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom. Google Chrome 1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«. 2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«. 3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«. Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0 1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«. 2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku. 3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov. Mozilla Firefox 1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. > 2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. > 3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«. Safari 1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«. 3. Kliknite »Shrani«. Kako upravljati piškotke na računalniku Mac Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom. icrosoft Internet Explorer 5.0 on OSX 1. Kliknite »Explorer« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Prejete datoteke«. 3. Izberite možnost »Nikoli ne vprašaj«. Safari on OSX 1. Kliknite »Safari« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 2. Kliknite »Zasebnost« in nato »Omogoči uporabo piškotkov«. 3. Izberite »Samo na obiskanih straneh«. Mozilla and Netscape on OSX 1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«. 3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«. Opera 1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«. 2. Nato izberite »Možnosti« in zavihek »Napredno«. 3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«.

Zapri